Aug 24, 2009

Martintestet

Jag gjorde ett "Hur mycket Martin är du?"-test, och svaret blev ju enastående underbart! =)




Ifall det inte syns så står det: Grattis! Du är så lik Martin man bara kan bli. Du älskar djur och natur och missar förstås inte ett enda avsnitt av Mitt i naturen. Låt håret växa bara, så kan du nog hoppa in som vikarie vilken dag som helst!

Det är ju faktiskt väldigt sant att jag inte missar ett enda avsnitt av Martin i naturen, som jag har döpt om det till. Jag ställer ett alarm på min mobil för absolut säkerhets skull. Man kan ju inte missa den enda korta lilla stunden på hela veckan som man får se Martin! Jag kan ju iofs titta på repriserna också, men det känns kanske lite overkill, t.o.m. för mig...? Och det där med att låta håret växa är ju också väldigt sant, eftersom jag nyss klippte page igen. Herregud, vad tänker jag på?! Jag måste ju låta mitt hår bli lika vackert som Martins! Inte för att det är möjligt, men ändå...

Martin - I Love You!

Du får komma hem till oss och promenera i skogen och fika! Kaffe, bulle och ett rikt djurliv utlovas!

Klicka här för en liten "intervju" med Martin och här för att göra Martintestet du också!

2 comments:

  1. Du inser att du måste blondera dig oxå va? Om du ska se ut som martin menar jag... Och se för teds skull till att skydda honom från läskiga typer som tex emil.

    ReplyDelete
  2. Men... jag kan vara en brunett-Martin? Jag lovar på Ted att skydda honom från Emil och andra läskiga typer!

    ReplyDelete