Apr 14, 2010

Today was a blue day

Idag har varit en lugn och skön vårdag. Den började med att jag görade mig i sängen till 14.45, sedan segade jag mig ner till köket och kokade ägg istället för att göra äggröra. Isses bananer! Lite senare gick jag den knappa kilometern till brevlådan samtidigt som jag lyssnade på HIMs nya skiva Screamworks. När jag kom tillbaka till gården lade jag mig mitt på en av våra ängar och bara låg och tittade på himlen. Gräset var mjukt och luktade gott, Ville Valo sjöng vackert i mina öron och himlen var så blå så blåååå! Jag har haft värre dagar helt enkelt =) Sedan gick solen ner och det blev kallt så jag gick in och läste lite på den tredje Sookie Stackhouse-boken (bokserien som True Blood är baserat på, för er som är oinformerade :P) och tog en dusch. Livet på landet är skönt!


Peace out!

No comments:

Post a Comment